blackeagle defnevedoruk evet merkezde yaşıyoruz acilde kadın doğum doktoru olmuyor maalesef gebe arkadaşımda gidemiyor o yüzden sıkıntı olunca emin misiniz sizde mi burda yaşıyorsunuz
defnevedoruk blackeagle evet eminim nöbetçi doktor hep oluyor geceleri ben argun beye gidiyorum doğuşa bide fulya hanıma. argun beye giderseniz oda bakar yarın sabah
blackeagle defnevedoruk yaa gercekten bilmiyodum acilde doktor olduğunu iyi oldu bildiğim teşekkürler🫶🏼
blackeagle defnevedoruk arguna detayliya falan gittim ama biraz pahalı maalesef sürekli gidilmiyor fulyaya gidiyorum ayda 1 sanırım son randevudan sonra 2 haftaya düşürür 33 haftalık olcam siz kacsiniz