Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim şuan 2 gündür pek iyi değilim karnimda ağrılar ve aşırı bir nefes darlığı var bazen göz altlarim morariyor nefesim daralinca acile gitsem bana birşey yaparlar mı sizce? Yaşayipta giden çözüm bulan var mı çok zorluyor beni kendi doktorumada 10 gün randevu yok şuan kontrol zamanımda değil çok zor geçiyor günlerim😔gitsem ne yaparlar sizce rahatlatırlar mı