ReyHalVe21 ayy inşallah😍 benim 3.gebelik ama nasip olursa 2.bebiş olacak🥹 oğlum var 2 yaşında ondan sonra 3aylık hamileyken zorunlu kürtaj oldum bu 3.gebelik şu an sorun gözükmüyor ama 2.de kötü deneyim yaşadığım için biraz pimpirikli ilerliyorum maalesef