Patito__ Canm-oglum21 evet ama ayni hastanede ayni saattede verin diorlr yoksa fark cikior yanlış oluyor da diorlr İki gun sonra terr verin ozmn belli olur insallah sorun yoktur merkbetmeyin farkli hastanedn kaynaklaniordur
poyrazmom_ Canm-oglum21 değer gayet güzel yükselmiş 2 günde sadece çok yeni olduğu için düşük canım kendini üzme boşuna inşallah sağlıklıdır
kardelenimm Canm-oglum21 ilk sonucunuz 25 çıkmış iki günde bir 2 katı çıkması beklenir sizinde öyle çıkmış zaten. Stres yapmayın çook yeni zaten
kardelenimm Yanlış hesapladığınız için tedirgin olmuşsunuz değeriniz normal yükselmiş tabii yine en iyisini doktorunuz bilir 🌸
Canm-oglum21 kardelenimm acaba yarın gidip aynı özel hastanede versem mi aynı saatte vermedim hemen hemen bu sonuç 1 buçuk gün içinde bu kadar yükselmişti yarın bı daha ilk tahlilini verdiğim hastanede versem diye düşünüyorum
Anneoluyorumhello Canm-oglum21 2 güne bir 2 katı cıkması gerekıyor sizinkide gayet güzel çıkmış bence boşuna stres yapmayın üzmeyin kendinizi benimde cuma günü 179 beta bugun 678 çıktı
Canm-oglum21 Anneoluyorumhello sizin maşallah bayağı güzel çıkmış benim 16 sayı fln yükselmiş yemin ederim psikolojim alt üst oldu
Anneoluyorumhello Canm-oglum21 sizin daha çok yeni sanırım o yüzden sayı olarak kğçük olabilir kan verin yine 2 gün sonra