tam 36 haftalık olduk ama 34+1de bebeğim 2700 gramdı. 🤦🏻♀️ doktor büyük bebek diyor başından beri. gebelik şekeri de yok. ve ben minyonum doktorum da şaşırıyor sana göre büyük cocuk diye. çatı ağrıları, iğne batmaları, bastırmaları çok arttı. akıntım da arttı. birkaç gündür de cok halsizim adet olacakmıs gibi bi halsizlik bacaklarda güçsüzlük. her seferinde diyorum doğurcam galiba diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ birkaç güne muayenem var çatı muayeneni de yapabilirim artık çocuk önde zaten gelebilir dedi. korkuyorum🥲