Baby_00 ay o kadar haklisin ki . Ben geçen hafta bebek hareket etmiyor diye dayanamayıp gittim hiç sıkıntı yoktu. Ama doktorumda hissetmezsen gel dedi. Ertesi gün saka gibi hareketleri çoğaldı. Ama bu haftalarda bende azalmış hissediyorum hareketlerini , artık yerleri çok daralıyor. Yinede çok endişeliysen git doktora tabiki cnm