Derya7753 8 yıldır siemens kullanıyorum memnunum yine alsam yine siemens alırım. Ama bu makinenin mantığına ters çamaşırların çekmemesi, ona göre koymanız gerekiyor.
Herşeyim kup kuru çıksın diyorsanız çeker mecbur, ısıyla kurutuyor çünkü..
Sweatshirt-kazak-t shirt hatta dar kotlaro bile atmıyorum ben. Nevresimdir, iç çamaşırıdır vs onlar için ideal.