Çok uzun olmadan uzatmadan anlatmak istiyorum Perşembe günü ayın 5inde babaanemi görmek için annemlere gittim o zaman nişanım falan geliyordu iki üç gün ve akıntılarım çok geliyordu birde adet sancısı gibi hafif sancılar vardı kahvaltı yaptım babannemin yanına oturdum diğer oğlumla ilgilenmek için ayağa kalktım birden suyum boşaldı ben annemgilde olduğum için duş alamadım ama belimden aşağimi yıkayıp hastaneye yola çıktık sancım başlamıştı ama 20 dk bir falan geliyordu beni hiç zorlamadi devlet Hastanesi’ne gittim sonra beni dogumhaneye çıkardılar ve her hastanin kendi odası vardı o odada hem yatıp hemde dogurtuyorlardi ama çok güzeldi aynı özel gibi plates topu verdiler bana ebelerim o kadar iyi ilgilendi ki desteklerini asla ve asla unutmayacağım her zaman dua edeceğim ondan sonra odama çıktım kayınvalidem yanımdaydı saat 1de başlamıştı sancım akşam 5 gibi artık biraz daha zorladı ama bir iki ikinmamla kızımi kucağıma verdiler o an herşey bitti geçti şuan yanımda uyuyor bı iki dikişim var sadece çok şükür ayaktayım ilk günden beri 🥹