tugbamehmetbaki Burcu3572 izmir ödemiş te oturuyorum ilçede hastane var Oraya gidiyorum kontrolleri m
Burcu3572 tugbamehmetbaki ödemiş çok güzel bir yer çok seviyorum orayı dayımlar orda idi bir dönem orda kaldık cennet resmen
ebrarmom08 Burcu3572 az once gene ictm maaalesef dayanamiyorm inan gece bile gecmeyen bas agrisi bu nasi bisyse
ebrarmom08 Burcu3572 aynen kendimi cok skyorum icmemk icin olmuyor bazen 1 gun icersrm 1 gun icmemeye caslyrm ins bi zarari olmaz
tugbamehmetbaki Burcu3572 zor ama içmek lazım zorluyorum kendimi yoksa İdrar yolu enfeksiyon oluyorum