Alone yani dediğiniz gibi bi problem yoksa gönderirler sanırım benim sancım olduğu için tuttular 1 gün kaldım benim saat öğlen 2 buçuk da vurdular yarın oldu aynı saate 2 buçukta tekrar vurdular 2 saate kadar beklettiler tekrar nts bağladılar sonra doktor geldi kendini iyi hissediyorsan eve gide bilirsin şuanlik sancın gözükmüyor dedi bende eve geldim sancım çıksaydı kalırdım sanırım hastanede iyiki de çıkmadı o an eve geldim daha rahat