Ben yaptırdım canım 36 haftalık olduk bugün. Korkulacak bir şey değil. Bende post açmıştım burada çok korkmuştum o iğneden sağolsun kızlar cesaret verdi. Hiç bir şekilde korkma bu iğneler bazen gerçekten hayat kurtarıyor. Ben hiç bir yan etkisini yaşamadım. Sadece bebeğimin hareketleri yavaşladı biraz ama öyle tamamen durmadı.