Edatasdemir bende bildigin ilk adet nasil oluyorsa o şekilde hafiften kanama geldi doktora gittim düşük yaşıyorsun dedi, kan tahliller yapıldı maalesef beta hcg baya düşmüştü kurtulacak birsey yoktu o yüzden hiç bir yardım almadım kendiliğinden düştü adet gibiydi sadece daha sancılı agırıyordu.
Rabbim insallah yaşattırmaz sana kötü ama herseyde vardır bir hayır. Doktorun ne diyorsa onu dikkate al yeter bence