Gulcan355 Bende aynı şekilde yim 1 hafta önce gittim kalp atışını duydum.1 ay sonra gel dedi. 8+2 şimdi acaba iyi midir, kalbi hala atıyor mudur sürekli kendimi yiyorum. Kaybım var 17 haftalık. O yüzden sürekli böyleyim. Sağlıklı bir şekilde doğurup kucağıma alasıya kadar da bu hissiyat geçmeyecek içimden 🥺