Eda42_ doktoruma lekenin fotoğrafını attım iletişim halindeyiz sürekli kahve rengi ve az az olduğu için sıkıntı yapılacak bi şey yok yerleşme kanaması bu dedi o yüzden içim rahatladı biraz daha ama kese boyutum gününe göre küçük geldi ya herkesin 1 cm benim yarım cm