shrnur Kızlar selamm ultrasona gittiğinizde 4,5,6 haftalarda ne kadar gebelik keseleriniz bi yazın bakalım 😃
Meltemanneolsun shrnur benim de 5+1 de 6 mm di benim de mi küçük ama bir şey demedi doktor bir dahaki randevunu 9. Haftaya verdi
ibcmom benim de 5+2 de 14müs, ama ultrasonu görseniz nokta gibi görünüyor kese endise etmeyin zamanla büyür
shrnur Eda42_ Eda42_ perşembe günü gidicem normalde 24 aralıktı ama arada kahve lekelenmem geldi o yüzden Perşembe gidicem
Eda42_ shrnur En iyisini yapmışsın eğer leke devam ederse Perşembe bekleme ne olur ne olmaz hayırlı güzel haberler verirsin inşallah