Vildix evet, bende kendisine gidiyorum bir buçuk senedir doktorum, 2 yaşında oğlum var şu an tekrar hamileyim benden çok sevindi aradaki yaş farkı ideal filan diye baya tatlı konuşuyor henüz keseyi görmedik ama olumsuz konuları bile öyle tatlı anlatıyor ki insan üzülmüyor bile 😄 kendisinden çok memnunum ama hastaneden memnun kalmadığım için eğer kese ve kalp atışı görürsek hastaneyi değiştirmeyi düşünüyorum , oğlumun doktoru da o hastanede ateşten dolayı bir gece orda kaldık kadın doğum katında yatış verdiler hemşireler rezalet ötesi tecrübesizlerdi çok fazla stajyer öğrenci vardı mahvettiler çocuğumu, keza oda imkanları da kötüydü havalandırma bile çalışmıyordu. Orda yatış verilmeden önce 3 gece Acıbadem de kalmıştık ikisini kıyaslamak dahi istemiyorum yani biri hastaneyse diğeri ne🥲