Bzkrtdilekunlu Günaydın kızlar acil cevaplarınıza ihtiyacım var Adetim 6 gün gecti ve test yaptım ilk kaset teste birsey çıkmadı Sonra bu erken gebelik testi olandan yaptım silik çizgi çıktı sizce ne yapmayalım cevap verirseniz sevinirim 🌸
Ebrugunesss Bzkrtdilekunlu tam çizgi var gibi de durmuyor ama telden biraz daha silik görünüyor her zman siz silik çizgi görüyorsanız kan verin bence
Feyzaa_Nurr Bzkrtdilekunlu bende 6 gün gecikmede yapmıştım testi silik çıkmıştı kan verdim 350 çıktı bence direkt kan ver canım görsel ekleyemedim benimkini atacaktım ama
Busetacir Bzkrtdilekunlu erken gebelikte çıktıysa hemen sağlık ocağına koşsaydın kan verseydin veya özele koş 6 gün gecikmişsin zaten🙏🏼🥰
PurpleRose Bzkrtdilekunlu bende gözükmüyor resim. Ama adetleriniz düzensiz ise geç döllenme olmuş olabilir o yüzden silik çıkmıştır
Bzkrtdilekunlu Ebrugunesss Yani evet biraz yanılma oluyor telefonda eşime de gönderdim oda silik çizgi var dedi bakalım yarın da bekleyelim tekrarlicam artık testi
Bzkrtdilekunlu PurpleRose  Sadece 2 veya 3 gün değişiyor günleri evlendiğimde beri bir buçuk senede Bi kere uzun süre olmadım daha sonra düzene girdi şuan sadexe gün değişiyor
PurpleRose Bzkrtdilekunlu testle uğraşana kadar kan vermeniz daha net olur en azından stres için de olmazsınız
Bzkrtdilekunlu PurpleRose Evet haklısınız ilk denememiz bizim daha olmazsa diye şüphe ediyorum yarında yapayım diyorum olmadı gidip kan vericem Biraz da heyecan var 🙃
PurpleRose Bzkrtdilekunlu Rabbim hayırlısı ile sağlıklı nasip etsin inşallah. İlk denemede hamile kalırsam harika bir durum olur çünkü hiç bir sorununuz olmasa dahi ilk denemede hamile kalmak biraz düşüktür. Bu sorunun olduğu anlamına gelmez negatif alırsanda sakın üzülme her sağlıklı insan 6. Aya kadar anca hamile kalabiliyor çünkü. Eğer varsada hayırlsı ile nasip olsun size 😊🤍🤗
Bzkrtdilekunlu PurpleRose Hakkımız da hayırlısı olsun inşallah Korkularım var daha 1.5 senedir evliyim Bakalım süreç nasıl olacak olumlu olursa yazarım buraya tekrar 💕