Merhaba arkadaşlar benim bugün transferimden sonraki ilk kan verdim gün oldu yani Diyarbakır bahçecide ondan önce başka hastanede vermiştim ama bugün sürece orada başladığımız için tekrar orada vermek istedik Beta HCG değeri güzel çıktı Şimdilik güzel gidiyoruz Darısı sizin başınıza inşallah