Aysezey gokcekocyigiit benm oğlumda 3 yaşında. Nolucak nasıl yapıcam diye düşünmekten de uyuyamadım tamam itiraf ediyorum 🤣 sadece tuvalet değil mevzu 🤭
Ozge16_ gokcekocyigiit plesanta aşağıda olunca ne oluyor peki bilmediğim için soruyorum yani ne gibi dezavantajı oluyor
gokcekocyigiit Ozge16_ normal doğum yasak, zaten ben sezaryen oluyorum da işte kanama riski, erken doğum riski vs var, düzelebilir dedi doktorum bakalım hayırlısı 😐
Ays12345 gokcekocyigiit yok fıtık ama anlamadım çevremdekiler normal olduğunu söylediler sizin ilk mi?
gokcekocyigiit Ays12345 3 yaşında kızım var ilk değil de bende fıtık var bu ağrı hep olduğu için alıştım
gokcekocyigiit Ozge16_ amin arkadaşım, Allah razı olsun, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize, kayıp zor, Allah korusun
Aysezey gokcekocyigiit Amin. Aileniz yakınınızdadır umarım. Yalnız büyütüyorüm çünkü pek bi zor oluyor 🤦🏻♀️😓