gokcekocyigiit Ays12345 ayy ne güzel, ilk heyecan gerçi her biri farklı oluyor da, sağlıkla gelsinler 🥲 sırt ağrısı fıtık flan var mı?
Ays12345 gokcekocyigiit yok fıtık ama anlamadım çevremdekiler normal olduğunu söylediler sizin ilk mi?
Aysezey gokcekocyigiit oluyor işte bişeyler. Her hafta başka bişey çıkıyor. Doğduktan sonra da öyle ya hani her ay başka bi huyu çıkıyo bebeğin 😅😅 güdecez bu deveyi napalm
bir_busra 15+3 olduk bizde 🥰 çok şükür iyi gidiyoruz şimdilik Rabbim hepimizin yavrusunu sağlıkls kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲
gokcekocyigiit Handey benim de kızım 3 yaşında, cidden zaman geçmiyor, hele bir de bana plesanta aşağıda dedi doktorum, biraz sıkıntılı geçiyor ama buna şükür, sağlıkla gelsinler 😊
Ozge16_ gokcekocyigiit plesanta aşağıda olunca ne oluyor peki bilmediğim için soruyorum yani ne gibi dezavantajı oluyor
gokcekocyigiit Aysezey kızım 3 yaşında bakalım beni doğum sonrası neler bekliyor korkusu da var heyecanı da 😄
Aysezey gokcekocyigiit benm oğlumda 3 yaşında. Nolucak nasıl yapıcam diye düşünmekten de uyuyamadım tamam itiraf ediyorum 🤣 sadece tuvalet değil mevzu 🤭