Gulem bende mersindeyim ilk başta akademi de hatice banu da başladim ama son kontrolumde forum yaşam sultan hanima gectim zaten en yakin annemden biliyorum ameliyatini yapmisti cok memnun kalmistik kendjsinden de hastaneden de yakin arkadaslarimdan dogum yapanda oldu cok memnunlar bi doktorda baslayip onda bitirmeyi cok istedim ama hayirlisi hatice banuda biraz sorun yasadim o yuzden sultan hanima gectim tereddutsuz ☺tavsiyede ederim