Gunes6510 bugun sadi konuk bahcelievler semt poliklinigine gittim perinatoloji icin alan actilar, cerrahpasa sitesinden sizin dediklerinize bakarak randevu aldim Allah sizden razi olsun, devlette randevu yoktu 10 gun oncesinde ama orda hemen buldum, carsamba gunune aldim 12+1 olucam ben ikili test icin aldim, doktor ismi yazmadi, tam saatinde orda olucam gec kalmicam, ama doktor esimi iceri alir diye cok heveslenmistim :( nasil oluyor kayit acilmasi vs? ben butun doktorlar iyidir diye dusunuyorum cerrahpasaya doktorlarina cok guveniyorum nedense… artik sansima hangi doktor denk gelirse 😊