EsoMom_ Rapunzelll6333 gayet ben buradayım diyor 🥰inşallah vardır ya 🙏🏻 Ben 10 tane aldığımdan her gün bi tane yapıyorum 😁😁😁
Rapunzelll6333 EsoMom_ amin inşallah cnmmm ♥️💞💞🤗 bende her gün yapıyorum hatta son 2 tane yine siaoris verdim
EsoMom_ leyl25 değişiyor bazen adetten olabiliyor bu ağrılar bazen psikolojik bazende döllenmeden olabiliyormus
SalihaHakanetin EsoMom_ şuan hiçbir belirtim yok açıkçası kendimi dinlemek istemiyorum sonuç hüsran oluyor sonra rabbim hayırlısını versin inşallah hepimize 🙏🥰
leyl25 EsoMom_ bilmemek çok stresli çok belki de oldu tuttu Allah büyük bide sigara içiyorum sürekli keşke bilsem anında bırakırım 🥹
_34Merve EsoMom_ normalde takvimde 1 i gösteriyordu yumurtalama ama ben 27-28-29 unda beraber oldum ama o tarihlerde akıntı yogundu
EsoMom_ _34Merve ben hiç yumurtalara döneminde akıntı yaşamadım şeffaf falan sadece çok şiddetli ağrı yaşadım
leyl25 EsoMom_ belimden kalçama doğru ağrılar iniyor ya adet dönemi olurdu okey ama daha 10 gün var ya koskoca 10 gün eğer ki regl olursam fena üzülücem bu ağrıya gebeyim diyen Hürrem gibi hissediyorum çünkü jfjfjfjf
EsoMom_ _34Merve yok kız bazıları farklı oluyor yengem mesela hiç ağrı yaşamadı hiç bişey yaşamadan adet gecikmesiyle bebek 3 aylık olduğunda öğrendi son bir aydır midesiz ağrıyordu düzensizdi her oluyor valla herşeyde vardır ümit kızzzz😁😁😁😁
EsoMom_ _34Merve bana hiç sorma ben daha sabırsızım çatlatma iğnesi oldum ben 29 unda 7. Günümden beri test yapıyorum iğnenin etkisinden çifti çıkıyor onu takip ediyorum deli gibi 10 tane sipariş verdim valla 😁😁😁