Aysenur_6101 EsoMom_ bat 13 bel ağrım var ara ara kasıklar da ağrım oluyor ve dizlerim ağrıyor ama adet belirtisi mi gebelik mi bilmiyorum vücut psikolojik olarakta belirti verdiği için
EsoMom_ Rapunzelll6333 sende belirtiler ne durumda kan verecektin yarın dimi dört gözle bekliyorum seni 🥰 kacıncı gündesin iğnenin
Aysenur_6101 Guzelgunlerrr bazen adet tarihine yakın zamanda gördüğünüz pik gebelik belirtisi oluyormuş gebelik testi yaptınız mı
Guzelgunlerrr EsoMom_ evet geç oldu ben bu ay olmayacak diye yumurtlama testini bırakmıştım bugün kasıklarım çok fena ağrıyınca dedim bi yumurtlama testini yapayım o da çok koyu çıktı sonra gebelik olanilir mi diye test verdim negatif çıktı demekki yeni yumurtlama görüyorum 🥲
Rapunzelll6333 EsoMom_ test yapıyorum silik çıkıyor koyulaşmasini bekliyorum cnm kan vermekten korkuyorum 🥲😢normalde pazarteis 13 oluyor eğer koyulasirsa vericem 🤗🤗
EsoMom_ Aysenur_6101 olabilir benim iğnenin ilk 7 günü aşırı ağrısı geçti bel sırt böbrek kasık 8. Günden itibaren yani dünden beri ara ara vuran kaşık ağrısı oluyor sırt ağrısı hafif onun dışında çok ağrı yaşamıyorum iğnenin etkisine yoruyorum yine 😇 Yumurtlama görmüşmüşsün bu ay
Aysenur_6101 Benim dr EsoMom_ gördüm bu ay 29 yumurtlama 30 nöbetçiydim değerlendiremedim 1 aralıkta baya silikleşti çatladı bat 13 bekliyorum ama çok sabırsızım 😀 bir psikiyatri danışanına ihtiyacım var galiba 😀😀
leyl25 EsoMom_ adet olacağım zaman belim hafif ağrır evet göğüsler ağrır ama çok erken başladı bir haftadır bel ağrısı çekiyorum anlamadım üşütmedim de evdeyim hep hasta değilim yani
EsoMom_ Rapunzelll6333 hadi hayırlısı ben 7. Günde başladım silikleşiyor yarın 10. Gunum bende çarşamba kan veririm senin gibi takip ederim bugün. Test yaptığında görünüyor mu Belki yeni olduğu için silik oluyordur
EsoMom_ Rapunzelll6333 böbrek ağrısı yaşadın mı 7 güne kadar çok fazla yaşadım sol kaşık boşluk sırtım belim çok ağrıdı dünden beri hafifledi kaşığım tatlı bi şekilde ara ara ağrı yapıyor hayırlı haberler alalım inşallah
EsoMom_ leyl25 yine sen ayaklarını sıcak tut ben döllenme olan çok kişi oluyor ister istemez çarşamba ya kadar bekle öyle dene bi sen istersen
Busraaaakkk leyl25 benimde Bat 18, bende 4 gündür şiddetli bel ağrısı, kasıklarıma sancı kramp giriyor sabahta mide bulantısı ile uyandım bilmiyorum psikolojik mi. Ama regl gecikene kadar bekleyip test falan yapmayı düşünmüyorum
EsoMom_ Rapunzelll6333 gayet ben buradayım diyor 🥰inşallah vardır ya 🙏🏻 Ben 10 tane aldığımdan her gün bi tane yapıyorum 😁😁😁
_34Merve EsoMom_ normalde takvimde 1 i gösteriyordu yumurtalama ama ben 27-28-29 unda beraber oldum ama o tarihlerde akıntı yogundu