Mecnun Canım sana kendim ile örnek vereyim 4 senelik evliyim tüpler kapalı dendi tüp Bebek tedavisine başlayacaktim rabbim kendiliğinden nasip etti şükür cuma günü 6 haftalık kese var bebek Yok alttan bakınca da görülmedi boş gebelik olabilir dedi doktor sen şükür ki duymuşsun görmüşsün bebeğini umudun var ben ne yapayım benim gibi olanlar ne düşünsün olsa da Allah’tan olmasa da ben iki gündür ne haldeyim bir yanım Umut ediyor bir yanım herşeye hazir ol diyor Bu evladı bana rabbim nasip etti hayırlı sağlıklı ise nasibim de varsa zaten benimle yoksa da yapacak bir şey yok ne isyan ederim üzülürüm canım yanar elbette Ama hayırlısı demek düşer o yüzden sana tavsiyem mutlu ol iyi düşün