Selinnur27 bende 2 aylık falan hamileyken almıştım elim ayağım oldu evde hiç toz saç olmuyor hergün açıyorum. Roborock q7 max benimki çok pahalı olanlarını almanıza asla gerek yok bi tık kaliteli iyi bi marka alsanız işinizi fazlasıyla görür. Annem de xioami 2in 1 essantial olanını kullanıyor ilk çıkanı o da çok memnun