Ben de yeni aldım 1 aydır kullanıyorum insanın kendine yapabileceği en güzel şeylerden biri, roborock q8 max aldım, süpürmesi olsun silmesi olsun çok başarılı, inan normal süpürgeyi daha hiç açmadım 😂 biraz daha bütçe varsa S serisi alınabilir o daha iyi