Alyamerve Esinserkan baştan bunu belırtsene cnm olabılır evet duzensız adetlerde bazen 60 gun olmadıgı oluyo ama evde bari idrr test uap
Kelebegimmm Yoksa hayırlısı deyip geçeceksin korkma.ben eczanedekilerden utanıyordum artık.2-3 gün önce 2 test etdim 2side pozitiv.şimdi eşimin işinden dolayı doktora gitmem gecikiyor korkuyorm geç gidersem yalnış bişeyler olur diye.yinede o bebeğin dünyaya gelmek varsa kosmetinde gelir🤗