eliff__ Burcutku canım nerede oturuyorsun çünkü ben de 20 Kasım’da vuruldum hiçbir yerde yoktu sadece oturduğum konumda bir abla var sağ olsun bana buldu ama adet gördüm gebelik oluşmadı yani doktora gittim femara verdi cuma günü gene randevum var doktor çatlama iğnesi veririm dedi eczaneci abla sağ olsun Ben sana gene ayarlarım dedi Sen nerede oturuyorsun
eliff__ eliff__ Bakırköy İncirli tarafında Bir de Bahçelievler yayla tarafında 2 tane eczane var onlar da var yani onlar çok büyük
Burcutku eliff__ yaa ne güzel ayarlayabılıyorsa şanslısın Ben Sivas’ta yaşıyorum bıde bu ılaç soğuk zincir kutusuyla mı gelıyormuş neymış
Burcutku eliff__ eczane isimlerini biliyor musun tam arasam bi konuşsam yarın uzun yolda gelınce bışey oluyormuymuş acaba
Ozlemerikci543450 Burcutku ben yumurta toplama aşamasında almıştım ama tüp bebek tedavisi gördüğüm yerden aldım bu ayda vurulcam dışarda bende bulamadım gene kurumdan alıcam galiba çok saçma bu kadar kullanılan bi ilacın olmaması sinir bozucu çoğu tüp bebek ilacını da günlerce arayarak alabiliyoruz yazık ya
Burcutku Ozlemerikci543450 çok yazık gerçekten böyle bişeyle ilk kez karşılaştım biraz araştırayım dedım herkes bu konudan çok muzdarip maalesef
lelesbaby__ hangi sehirdesiniz? tanidiginiz ecza deposu var mi onlar sistemden goruyor ben oule buldum. ayrica mutlaka tup bebek hastanelerinin, tup bebekte meshur dotkorlarin etrafindaki eczanelere bakin ben o sekilde aldim
Burcutku lelesbaby__ Sivas’ta yaşıyorum asla bulamadık aradık arattık ama yok doktoruma söyledim durumu
Granit Haziran ayında ben de çok fazla aramıştım bulamamıştım en son sadece femara kullandığımda kendi kendine çatlayıp gebelik oluşmuştu. Biraz kafamda bitirdiğim için de hamile kalmış olabilirim ama bazı doktorlar çatlatma iğnesi vermiyor ultrason kontrolü ile takip ediyorlar. Kafanızı karıştırmak istemiyorum .
Burcutku Granit bugün doktoruma sordum evet bulunmuyormuş dedi aramaya devam et sen belki denk gelir dedı Femarayı kullan 7 gün sonra gel yumurtlama takıbi yapacağım dedi Bu yumurtlama takıbi vajınal ultrason la mı oluyor
Prensesss2016 Burcutku bende geçen ay çok aradım buradan hiçbir yerde bulamadım depoda da yok dediler klomen kullanmıştm iğneyi yaptıramadm şu anda adet olmayı bekliyorum büyük ihtimal tutmadı Zaten yumurtalar çatlamams dedi doktor
Senaturkdag Burcutku canım soğuk zincir ama istersen ankaradayım sorabilirim senin için ve bende femara kullandım 4 kere çatlatma iğnesi oldum tuttmadı kendim evde femara kullandım 1 kere yumurta kontrollne gittim ovulasyon testiyle takip ettim ovitrelle olmadan çok şükür kızıma hamile kaldım
Burcutku Senaturkdag gerçekten sorar mısınız çok sevınırım Sivas’ta yaşıyorum bende Çok şükür darısı başıma ozman 🌸
lelesbaby__ @“Burcutku” burcu hanim ben kayseriden bakabilirim sizin icin ama soguk zincir ignesi cok dikkatli gitmesi lazim bulsak aldirabilir misiniz ben de cok zor buldugum icin anliyorum seni tanidik ecza deposu yok mu