Burcutku canım nerede oturuyorsun çünkü ben de 20 Kasım’da vuruldum hiçbir yerde yoktu sadece oturduğum konumda bir abla var sağ olsun bana buldu ama adet gördüm gebelik oluşmadı yani doktora gittim femara verdi cuma günü gene randevum var doktor çatlama iğnesi veririm dedi eczaneci abla sağ olsun Ben sana gene ayarlarım dedi Sen nerede oturuyorsun