Pnrdrsn ben de 35te hamile kaldim, simdi 36yım, ilk gebeligim ve 36 yasimda anne olacagim 🥰 simdi 26+3üm ve gebeligim cok rahat geciyor su ana kadar. Hic belirti ya da rahatsizlik yasamadim, prensesler gibi geciyor 🤭 hatta bunca sene hep bosuna korkutmuslar, sonrasi da boyleyse ben 10 tane dogururum diye sakalasiyorum hep 🤪 yasla ilgili hic de zorluk yasamadim su ana kadar, 3 kilo aldim, haftada 2 gun hamile pilatesine gidiyorum, diger gunler 4 km yuruyorum, isime evime kendime vakit ayirabiliyorum, enerjim iyi. Kimsenin korku hikayesini dinlemedim ve dinlemiyorum.