Deleted33000 Pnrdrsn bende 35 değilim cnm ama 32 yım daha 10+2 yım başındayım yani ama kusmalari artık kaldiramiyorum gücüm olmuyor valla sizlerin nasıl gidiyor
01Hacer01 Pnrdrsn 36 yaş 3. Gebeliğim, bu gebelik çok farklı oldu çok zorlandım. Yaşla alakalı belki… 26 haftalık olduk
GirlandBoy_Mom Pnrdrsn biraz zor geçiyor valla ya mide bulantısı baş ağrısı 🥲 senin nasıl gidiyor doktora ne zaman gidiceksin
Pnrdrsn Nrckmkci ne kadarlık oldu şimdi minik peki ? Allah sağlıkla nasip etsin kucağımiza aldığımız günleri ..
Meltemanneolsun Pnrdrsn 😅😅 yok canım 35 den sonra olan gebeliğe yaşlı gebeliği deniliyormus. Doktorum dedi 😅😅😅 bı alınmadım değil
Pnrdrsn GirlandBoy_Mom benim de kasık ve mide ağrım dışında pek ağır giden bişey yok. Cuma günü tekrar çağırdı. Takvime göre bugün 5+0 olduk. Cuma kalp atışı için erken mi olur yaaa🤷
Pnrdrsn Deleted33000 Allah kolaylık ve sabır versin. Toksaplazma bakıldı mi acaba? Yoğun kusmalarda bakiliyor genelde… Ben ömrümün %90 oranını uykuda geçiriyorum şu aralar. O kadar yani. Belki o yüzden çok dinleyemiyorum kendimi
GirlandBoy_Mom Pnrdrsn bir hafta daha beklemeni tavsiye ederim canım ben 6+5 de duydum kalp atışını ultrasona göre 7 çıktı ama 2 gün önden gidiyoruz 😌
Meltemanneolsun Pnrdrsn erken olur bence canim. Erken gidip göremeyince duyamayinca stres yapıyorsun daha çok üzülüyorsun. 7 haftalıkken falan git bence
Deleted33000 Pnrdrsn ilk doktora gittiğimde butun tahlillerime bakıldı bı sorun yok demişti doktorum bende çok uyuyorum ya nasıl uykum geliyor anlamıyorum uzanıyorum bı gözümü açıyorum ki iki saat geçmiş 😂😂😂
Pnrdrsn GirlandBoy_Mom cuma çağırdı kendisi. O zmn bir dahaki kontrolü bekleyelim kalbimin atışı için🤲
GirlandBoy_Mom Pnrdrsn kendi çağırdıysa git canım ama küçük olunca pek dinletmiyorlar ya ondan söyledim🥰
Pnrdrsn Meltemanneolsun beni kırmamak için dememiş demek ki kibar doktorum. 42 olunca adam ne desin.. 🤭 bu yaşta hamile kalmışız effferin size demiyo da yaşlı gebe diyo. Bak sennn🤣
Pnrdrsn GirlandBoy_Mom ne biliyim kararsız kaldım . Randevu verdi.. duphaston vermişti. Belki onun için çağırmıştır. Aklım kalmasin gideyim ben.
Zehra_unl06 01Hacer01 bizde hemen hemen bir farkla aynıyız 36 yaşındayım ve sürpriz bir bebeğe hamileyim 9 sene sonra dördüncü ye 18 da çocuklarım var çok zor geçiyor Rabbim cümlemizi hayırla kolaylıkla sağlıcakla kurtarsın bebeğimizi alalım kucağımıza
lemux Şu an 37 yaşındayım. 2. gebeliğim bu sefer yorucu geçiyor ve ilki (32 yaşındaydım) kuş gibi idi. İkisi de kız, cinsiyetle ilgisi olmadığı belli. Yaşlandık herhalde. 😁 40 yaştan sonra 3. olsun bile istiyorum yine de. 🤗
Pnrdrsn lemux Valla ne yalan soyliyim. Değişik bir özgüven geliyo insana. Gençlik iksiri gibi bişey yani. Kendini ise yarar ve hala minare yerinde hissediyosun 🤭🤭
Meltemanneolsun Pnrdrsn aman eskidenmis o bence bu yaşlar normal bu zamanda hala genç ve citiriz bence 🥰🥰😅