Kbrmsl 2li tste girmedim bende sizin gibi dusunuyorum doktor bana soyle dedi 3 xesit insan vardir biri yaptirir aldirir biri yaptirir aldirmaz biride hic yaptirmaz ogrenmek istemez dedi bende ayni bu dusuncedeydim zaten yaptirmadim bilmek istemiyorum ki dedim, sonra renkli ultrosonda zaten bunun ileri duzeyi girmicektim sonra heves ettim yzuu gozukuyo filan doye gercektende cok keyifliydi izlemesi bu arada, doktor plesentan assagida gozukuyo baktir bence dedi 1 hafta sonra gittim yok bisey dedi o kisimda mesela beni ozel biyere yonlendirdi cok da memnun kaldim ama gerekli miydi dersen bence o an danişikli dövüştü :) cunku parali donen bir sistem ozele gidiyorum zaten, eger bi sorunun yoksa 2liyi tavsiye etmiyorum kac doktor bana o bile kesindnegol zaten dedi