Kızlar ben 10 haftalık ikiz gebeyim doktorum ayrintıli ultrasyon söledi ama biz esimle yaptırmayi düsünmüyoruz Allah göstermesin bebeklerin herhangi birinde bi sorun varsada Allahin takdirine birakiyoruz sizce yaptırmalımıyız anne karninda zaten herhangi bir müdahale olmuyor degilmi sadece istersek sonlandirilabiliyor