birdilektut15 pcos yoktu ben de, yumurta tembelliği nedeni ile çatlama olmuyor kist oluşuyor demişti doktorum, önce kist için tedavi oldum iki üç ay kadar. Sonra klomene başladık, ben klomen ile ikinci ayda hamile kaldım, inşallah siz de güzel haberler alırsınız 😊🙏