Çorluda oturuyorum ben nipt plus firmasına yaptırdım 17 nisanda, 21 haftalık hamileyken, test sonucu 10 günde geldi çünkü araya bayram ve hafta sonu girmişti biraz gecikti, 12bin vermiştim , sonucu da whatsap üzerinden dosyayı attılar ve arayıp bilgilendirdiler. Doktorun bunu isteme sebebi de detaylı ultrasonda benden bebeğin kalbine giden damarda sorun gözükmüştü Dow sendromlu bebeklerde oluyor demişti doktor ama sonucu temiz çıktı suan 4 aylık bebeğim var ben memnun kalmıştım ilgilerinden