[silindi] Bis zu 300 gram werden die ee abnehmen.. sonra aliyorlar ama geri merak etme.. du hast bestimmt ne hebamme ruf sie an und frag was du machen kannst.. wenn krankenhaus stillfördernt ist erlauben die noch nicht einmal schnuller.. normal doğum mu sezeryan mi??
sonsuzmasalim [silindi] banada dediler bis 10% abnehmen edebilir diye. maalesef sezeryan olmak zorunda kaldim ve sezeryands arti bir gün daha sürebilir sütün gelmesi dediler. bakalim bekliyoruz hayirlisi
Ahubck sonsuzmasalim Iki barda süte 4-5 incir at yumusak olana kadar kaynak sonra blendirden gecir puding gibi ye yaptiktan sonra bana yaz olurmu cok faydasini göreceksin
sonsuzmasalim Merry44 stilltee ve rotbäckchen stillsaft iciyorum suan. az önce hemsire sonunda aptamil pre sütü verdi 15ml icebilir dedi. süt sagma makinesini sordum ona gerek yok bebegi sürekli yatir emzir dediler🙄 artik gögüslerim felaket agirmaya basladi
Merry44 sonsuzmasalim uclari mi yoksa gögüslerin kendisi mi , kendisi ise milchaufschuss olabilir uclari ise cok kötü olmadan önlemini al.
[silindi] sonsuzmasalim hic kafana takma sütün oluk oluk akacak.. hauptsache deinem zwerg geht es gut.. drück euch die daumen
worin sonsuzmasalim türkiyede maltana markası içecek var o süt yapıyor ama burda varmı bilmiyorum ondan bahsediyor heralde armut ananas şeftali aromalı fln.. sanmıyorum ama burda olduğunu
sonsuzmasalim Merry44 her ikiside. hemşireye söyledim sertleşmiş sütün gelmeye başlar en kısa zamanda dedi. göğüs uçlarımda yara oldu salbe verdiler onu sürüyorum🤨
Merry44 sonsuzmasalim beyaz lahana cok iyi geliyor gögüs ucuna arti sütünüzü birakin ucunda havalandirarak kurutun.
NevinCeynakli sonsuzmasalim bi arkadaşım bestlac süt artırıcı damla önermişti bana çok sütünün geldiğini söylemişti ben daha almadım ben de rezene demleyip içiyorum faydasını gördüm aklında bulunsun
sonsuzmasalim NevinCeynakli bende rezene içiyorum ve çok şükür bugün damla damla gelmeye başladı sütüm☺️ göğüslerimde taş gibi oldu