sonsuzmasalim çok ciddi bir kilo kaybı değil bence. Benimki 300 gram vermişti diye hatırlıyorum. Sütüm de vardı baya ama doktor günde 2 kez takviye edelim dedi. İyi emziremedim çünkü. Olumlu düşünün bol su için artar mutlaka. Süt arttırıcı galactago Damla’yı bende denedim ciddi anlamda arttırmıştı 3-4 aylıkken bebeğim. Hummana still tee çaylar var. Onlar da etkili
Ayrıca Malt içeceği alabilirsiniz eczanelerden orda da vardır. Hatta marka vereyim Almanya’dan Türkiye’ye gelen “Karamalz” var. Tadını en beğendiğim bu.
Erik, kayısı kompostosu şekersiz çok etkili. Özellikle erik benim sütümü çok arttırdı.