Arkadaşlar gece 3 buçukta uyandım altıma yapmışım sandım ama yapmam herhalde ya az ık böyle iteklesem ıslanıyor ped koydum şimdi agrım sızım yok ama azıcık ıkınır gibi yapıyorum geliyor ama yemein ederim kaç üni mezunuyum anlamıyorum altıma mı yapıyorum şu mu geliyor bu nedir ya ilk doğumum 😀kınamayın a dostlar