Tubaozcn valla söyle söyliim benim doktorum da riskli gebelikler uzmanı ilk gittiğimde tuvaletimi yapıp girmiştim bana 3 hafta Sonr geleceksin ve sıkışık geleceksin dedi. Pragestran kullandım gerilip en uzun haline bakacağız kese büyüdükçe geirlecek dedi hani bende öyle gittim. İnandım başka doktora gitmedim çok şükür düzeldi. Çok bilmiom tabi ne denildiyse onu yapmıştım inşallah sıkıntı olmaz bu arkadaşımızdada