Alp-oyku123 bana 60günlük heyet raporu verildi. Şimdi 30 günlük daha verilecek. Sonra nasipse doğum iznim başlayacak. Benim çok şükür kaybım olmadı ama ablam bebeklerini bu nedenle kaybetti. Doktorum öykümü bildiği için tedbir amaçlı bahsediyordu zaten serklajdan, bir de gebeliğim tedaviyle olduğu için riske atmak istemedi. Kanamam başladığında ilk baktıklarında 40mmdi. Ertesi gün 30mm e düştü. 25mm üstü normal dedi doktorum ama kanama açılma vs olması serklajı ve istirahatı gerektiriyor.