Mom6535 Nursotu 2 ay kadar korundum ama doktorum 6 ayda iğnenin etkisinin geçeceğini bu dönemde gebe kalmamı istemediğini söylemişti kalmadım da 🩷
Mom6535 Nursotu tekrarlama ihtimalı tabikide artık daha fazla yasanıldıgı için ama tekrarlıycak diye birseyde ypk yasamadan bilemezsin
Nursotu Mom6535 ilk gebeliğimde biraz korkuttu beni 6 ay korunduk 3 aydır deniyoruz ama çok düzenli olmadı memlekete git gel derken yumurtlama günlerini kaçırdım heralde 🥲 bu ay ovulasyyonsa yapmıyorum inşallah hemen nasip olur ☺️