Gebe07 canım bunu bu şekilde anlayamazsın ultrason muayenesinde doktorun bişeyler söyler normal gebelikse sağlıklı yani doktor progestan falan verir büyük ihtimalle benim 0 dı değerim resmen kanamam durmuyordu ve rahim kalınlıgım hiç oluşmadı burdan dış gebelik tanısını koyduk ilk başta ama doktor buna rağmen. Bana kese görmek için gün vermişti düşün ama ben anlamıştım dış gebelik oldugunu