Sema1250 seymat98 ya diyetisyene yeni başladım düzene girer inşallah baya dikkat de ediyorum yürüyüşe falan başlarım akşamlarıda erken doğum olmaz inşallah
Sema1250 seymat98 tokluk da şimdi 237 çıktı bi haşlanmış yumurta yemiştim sadece nasıl bu kadar yüksek anlamadım galiba hareketsiz olmam da etkiliyo biraz
seymat98 Sema1250 En azından yürüyüşü yemeklerden sonra yapmaya çalışın yatmanız gereken bir rahatsızlık yoksa. Havalar soğudu bende evin içinde yürümeye çalışıyorum uzun koridor var kendime 20 kere git gel gibi hedefler koyuyorum
seymat98 Sema1250 Baya yüksek çıkıyor şunu şunu yedim dediğiniz şeylere göre insülin başlarlar yüksek ihtimal o zaman içiniz daha rahat eder böyle de insan sürekli strese giriyor
Purple95 Benim de yüksek çıkıyordu ama ancak 14 günün sonunda kontrol altına alabildim. Sizin açlık da tokluk da yediklerinize göre bayağı yüksek insülin başlar bence. Kontrol altına almanız uzun sürebilir
seymat98 Sema1250 Bu zamana kadar nasıldı hep böyle yüksek miydi yoksa bir anda mi böyle yükselmeye başladı? Çünkü haftalar ilerledikçe insülin direnci artıyor
Sema1250 seymat98 böyle değildi birden yükseldi kanda daha önce yüksek çıkmadı en son geçen hafta idrarda yüksek çıkınca dahiliye yönlendirdi onunda sonucu için salı gidicem