Alone Kubra0021 yaaa benim yavrum da 2 kiloymuş şuan. Tam 35 im ve büyük ihtimalle cuma ya doğacak. Her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapacaklar ama umarım benim yavrumda sağlıklı doğar da gelir evine. Moral oldunuz bana 🫶
Deebg Alone inşallah bebişinle sağlıkla evine gidersiniz canım haber et mutlaka özelde mi yapacaksın doğumu
Kubra0021 Alone ciğer geliştirici kuveze almamak için vuruliyor zaten inşallah sağlıklı bir şekilde eline almak nasıp olur doğunca yaz ama olurmu bebeğim
Deebg Alone yok canım normal dediler acil diye belkide bilmiyorum hafta içi doktoruna gidersin dedi sadece
Alone Kubra0021 inşallah 🤲🏻 bütün olumsuzlukları bir bir yaşadım ama umarım doğumdan sonra şuraya herkese moral olacak bir doğum hikayesi yazabilirim 🙏