Pinar06- Alone 36 da doğmuştu oğlum 2830 gram girmedi küveze şimdi dana kadar boyuma geldi 11 yaşında ☺️
Nesizade05 gokcekocyigiit o kadar düşüyor mu kilosu bende 35. Haftadayım benek 2.300 zaten zayıf bi de kilosu düşünce anam küçücük kalır🙈
gokcekocyigiit Nesizade05 benimki öyle oldu da sonra toparlandı çok şükür ya şimdi 3 yaşında ve 14 haftalık kardeşini bekliyor 😄
Alone Deebg bebekte taşikardi olmaya başladı canım. Riske atmak istemiyor doktorum. Büyük ihtimalle cuma doğum olacak gibi görünüyor
Deebg Alone bende dün uzun süre bebeğin hareketlerini hissetmedim acile gittim nst de 170lerdeydi ilk defa bebeğin nabzı
Alone Deebg bişey dediler mi peki hızlı olunca ? Normalde 160 ı geçmemesi gerekiyormuş. Sadece Hareket edince daha da yükselmesi normalmiş ama düzenli olarak yüksek çıkıyor artık benimkinin nabzı
Deebg Alone yok canım normal dediler acil diye belkide bilmiyorum hafta içi doktoruna gidersin dedi sadece
Alone Kubra0021 yaaa benim yavrum da 2 kiloymuş şuan. Tam 35 im ve büyük ihtimalle cuma ya doğacak. Her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapacaklar ama umarım benim yavrumda sağlıklı doğar da gelir evine. Moral oldunuz bana 🫶