Eliffnurr2701 Merhaba kızlar size sorum olucaktı ilk hamileliğim ve ilk günden beri kusmalarım var şu an 10+5 haftalık hamileyim karnım hiç yok acaba ne zaman çıkmaya başlar normal mi sizce🙏
haziransekiz Eliffnurr2701 benim 13. Haftada çıkmaya başladı. 50 kilo ile hamile kaldım ama. Zayıfların erken çıkıyor
MerveNural Eliffnurr2701 kisiden kisiye vucut yapisina gore değişir bu. Ama 10. Hafta zaten cok erken sen 19 da anlarsin disaridan 23 ten sonra belli olur genelde ic karnina bagli. Mesela benim 35 haftalik ama 4 aylik 5 aylik sanıyorlar hala. Hamile misin diye soran var
peperutka Eliffnurr2701 Ben 27 haftalik hamileyim zayif hamile kaldim.Bol seyler giyince hala belli olmuyor 😄 25den sonra cikmaya baslamisti benim
Eliffnurr2701 MerveNural ay içim rahatladı teşekr ederimm ilk olunca insan çok heyecanlanıyo evhamlanıyoo
canimacan Eliffnurr2701 sorun yapma canım benim de 6. Aydan sonra çıktı ,bu aya kadar kimse hamile oldugumu bilmiyordu dışarıdan bakınca
Eliffnurr2701 canimacan Vala çok rahatladım çok sağol canım ilk olduğu için evham yapıo insan çevreden de aman hiç karnın yok daha diyorlar ne bilim
canimacan Eliffnurr2701 benim de ilk canım , Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah , yani senin çevredekiler de çok aceleciymis ,10.haftada hiç belli olmaz ki , o söyleyenlerin hopp diye göbekleri çıkmış herhalde hamile iken
Yasemincifci Eliffnurr2701 bormal biley iç karnın geniş olabilir benimkide diğerlerine gmre küçük ama bebeğimde bir sıkıntı yok iç karnım geniş
Kurbagaannesi Eliffnurr2701 15.haftadan sonra gayet anlaşılıyor canım. Kilolu olanlarda göbekle karıştırılır ama anlaşılıyor 💁🏻♀️ 18.haftadayım google da aratırsan aynı orada çıkan fotoğraflar gibi ufak bir alt karın oluşuyor 😊
BeyzZaA Kurbagaannesi ben kiloluyum göbeğime bastırınca bi sertlik var herhalde o gebe göbeğim ama anlamıyorumki 😂 göbek nasıl olur bilemiyorum kendi kilomdan
Nursen21 Eliffnurr2701 Canım ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi Benim 40 günüm kaldı artık büyümesin diyorum Zaten 7 den sonra çok büyüyorlar
Eliffnurr2701 Nursen21 hadi ya ne bilim Vala ilk olunca hep bide hani göbeğin çıkmamış filan ne bilim evham oluyor birden