Canm-oglum21 Sedakoccam ayniyiz canm bende 2 gün önce verdim 25.63 tü bugün tekrardan verdim sen idrar yaptın mı
Sedakoccam Canm-oglum21 evde yaptığım çok silik çıkmıştı sonucun ne çıktı canım inşallah yükselmiştir
Meryemld Patito__ bende yeniyim, bendede aynı ağrılar var. Normal dedi doktor. Rahim genişliyor bebek yerleşiyor
cakethesel Patito__ Çok normal canım stres sıkıntı yapma.İlk başlarda benimde öyleydi 16+4’teyim hala ara ara kasıklarım ağrıyor korkma sende♥️
Lubeyna_23 Bende 15.16 ile öğrenmiştim hamd olsun sağlıklı yükseliyor erken öğrenmiş oluyoruz sadece endişelenmeyin
Lubeyna_23 Canm-oglum21 2 gün sonra değil 5 gün sonra baktırabilmiştim şehir dışında olduğum için 969 olmuştu
adatuna İlk gebeliğimde 40 küsür ile öğrendim sorunsuz doğum yaptım. Bu hafta 25 ile öğrendim kimyasaldı önemli olan 2 günde bir düzenli artması