Sedakoccam Merhaba yeni üyeyim❤️ bugün kan tahlili verdim ve 25 olduğu çıktı doktor 2 gun sonra gel yükselişini görmemiz lazım dedi kimsayaldan endişelendim yaşayanlar var mı
plajterligi Sedakoccam bunu kan vermeden anlayamazsınız, düşük değer olması korkulacak bir durum değil ki sadece çok erken öğrenilmiş bir durum ben ilk kam verdiğimde değerim 7 çıkmıştı
Eldgrn Sedakoccam 5.67 ile öğrendim. 5 ve uzeriyse önemli olan öğrendiğin değer değil bu değerden 2 gün sonra kan verip artışını kontrol etmen. Eğer ki yüzde 60 artıyorsa bu ultrason sürecine kadar sağlıklı gebelik olarak ele alınır
superstar_00 Sedakoccam Adetinizden kaç gün gecikti yeni döllenme olabilir kötü düşünmeyin güzel artar.
Edanursoylu Sedakoccam benimde 32 çıktı 23 haftalik sağlıklı bir gebelikle ilerliyorum🥰 darısı sana amiiin🫶
gezentianne Sedakoccam Adet düzensizse geç döllenme yaşamanız muhtemel bu yüzden de az cıkmıs.Sağlıkla yükselecektir♥️ 28 günde bir adet olanlar adetin 14. günü yumurtlar daha fazla döngüsü olanlar geç yumurtlar. İki günde bir yüzde 65 ten fazla yükselmesi beklenir
Dilan1998 Sedakoccam ben çarşamba kan verdim 500 çıktı pazar birdaha verdim 2500 çıktı bende tam anlamıyorum normal mi değil mi diye