semrakarahan 20+2 haftaliğiz hanimlar siddetli basim agriyor kafamin agrisndan duramiyorm parol iciyimmi icmeyimmi okadar kararsz kaldimki bide gun icindede ilac cok tuketiyorm ondan
KuzeyinAnnesi41 semrakarahan Canım aynı sorunu yaşıyordum 1 saat evvel doktorumu aradım içebilirsiniz günde 4tane dedi tabiki bünye ve doktor tavsiyesi degişir insandan insana içtim ben şuan hafifledim çok şükür 😳
Nursemom semrakarahan gripken minoset kullanmıştım fena hastaydım. Onun dışında başımın tüm gün ağrıyıp ağlayacak noktaya kadar geldiğini bilirim ama onun için ilaç içmedim hiç 😐
Mehtapp06 semrakarahan benim başım da zonkluyor resmen doktora sordum parol içebilirsin dedi yine de içemedim dayanmaya çalışıyorum biraz hafifledi.
semrakarahan KuzeyinAnnesi41 bilemedimki bn doktorumada soramam devlet hastanesine gidiyorm numarasi yok kararsz kaldim
KuzeyinAnnesi41 semrakarahan He başım ağırıdığında içiyorum ben mecbur bazen dayanıyorum sıkıntı olur bebege diye ama doktorumla konuştum iç bişe olmaz dedi madem dayanamıyosun şiddetliyse iç canım bu sefer baş agırısından tansiyonun çıkar o daha kötü..
Ysfbardak64 6saatte bir içebiliyoruz bende diş ağrısı çekiyorum antibiyotikte kullanıyorum hatta yanında
Sukella Parol ilk aydan beri içebilirsin dedi ama ben direndim Şimdi 15 haftalığız bu hafta novalgine içebileceğimi söyledi
KuzeyinAnnesi41 Sukella novalgin mi?? O baya yüksek bir agrı kesici diye biliyorum:/ genelde parol veriyor doktorlar bide minoset agır gelmesin bebege canım?
Ysfbardak64 KuzeyinAnnesi41 iltihaplı oyüzden kalıcı bi çözüm gerekiyordu 20.haftadayım bu haftalarda antibiyotik kullanabilirsin dedi doktorum mecbur kaldım çöm araştirdim kullanılıyormuş ilk 3ve son 3 sakıncalıymış
Sukella KuzeyinAnnesi41 iki dr dan teyidli novalgine Ama son çare içiyorum yinede ben :/ dayanamadığım zamanlar artık Parol asla ve aslaaa bişeye yaramıyo bende maalesef hiç içmiyorum daha iyi :(
Mehtapp06 semrakarahan için bi parol soğukta kalmışsınız bi de ballı zencefilli limonlu çay yapın bu çay bende uyku yapıyo biraz da gribim ben bana iyi geliyor. Size de öneririm. Geçmiş olsun
idilim21 semrakarahan canım bende geçen haftadan beri çekiyorum. Doktorum günde 2 yada 3 tane parol içilmede sıkıntı olmayacağını söyledi bi sabah bi akşam at. Düzenli yürüyüş, günde 3 3.5 litre su bide bulunduğun ortamdan uzaklaş kendini iyi hissedeceğin yere git . Bende böyle yaparak çok şükür geçti
semrakarahan idilim21 ya bugun disari ciktik esimle aksamin soguguna kaldik ondan galiba kafamin agrisi sinuzut var bide siddetli girdi agri
Yasemincifci semrakarahan araştrsana baş ağrısı neden olurmuş ona görede doğal bir yöntemini bulursun
semrakarahan Yasemincifci canim bugun biraz disari ciktik esimle oda aksamin soguguna kaldik bide bnde sinüzüt var ondandir buyuk ihtimalle
edaozdxx Ben hiçbir zaman ağrı kesici almadım. Parol de olsa içmedim. Alnıma azıcık bi vicks sürüyorum 5 dkda ağrı kalmıyor 🙈 deneyebilirsiniz
semrakarahan edaozdxx vicks suan evde yok ama bidakine evde bulundurup denicem tesekkur ederim sagolasun